Folositi un limbaj decent!

        Nume: iPandanda-News                   Sigla :iPN                         Admin : Ally27259                            


Ziua: duminică, 29 martie 2015 // Autor: Ally27259 // 0 Comentarii
Salut! Stiu ca nu am mai postat de mult timp si au tot aparut tot felul de noutati dar nu am putut . Acum , ca sa nu raman in urma, am sa pun toate noutatile intr-o singura postare. Sa incepem cu faptul ca s-au adaugat noi items de Paste , pe unele le puteti gasi la Elsa iar pe altele la West Market Street , la Easter Bunny.Din cate am vazut , puteti aduna oua colorate. Tot la West Market Street , unde era magazinul de unde se putea cumpara dragonasi in vechiul joc , acum este in reparatii , se va pregati ceva nou? Asta am vazut eu momentan ca este mai nou , nu uitati ca ne revedem in urmatoarea postare , bye!


Trimiteți un comentariu

 Back to Home
«PrecedentHomeEntradas Nuevas»