Folositi un limbaj decent!

        Nume: iPandanda-News                   Sigla :iPN                         Admin : Ally27259                            


Ziua: joi, 31 martie 2016 // Autor: Ally27259 // 0 Comentarii
Wow! Ma bucur enorm de mult  sa vad ca acest blog a facut 10.000 de vizualizari in aproape 6 ani ! Stiu ca iPandanda-News a trecut prin multe , asa cum a trecut si jocul Pandanda , dar indiferent de situatie nu m-am lasat de el. In primul rand , vreau sa va multumesc voua..pentru voi am scris aceste postari si am incercat sa fac tot felul de concursuri,sa va tin la curent cu noile informatii de pe joc si chiar sa ne imprietenim.Am ramas uimita sa vad cati romani au intrat pe blog dar si cati straini. Printre acesti 10.000 de vizitatori se numara si cei din America, Bulgaria,Ucraina,Algeria,Germania,Rusia,Regatul Unit,Polonia si Canada .Va multumesc enorm de mult si sper sa imi vizitati blogul in continuare!


Trimiteți un comentariu

 Back to Home
«PrecedentHome